برکوک دهکده ای سرسبز در دل کویر
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وبلاگ و آدرس barkook.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







بیست و ششمین سالگرد شهادت روحانی مجاهد،  غلامرضا واقعی دوشنبه ۲۸ اسفند ماه 91 بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه روستای برکوک برگزار می شود.از كليه هم محلي هاي عزيزي  كه فرصت شركت در جلسه مذكور را دارند دعوت مي شود با تشريف فرمائي خود زينت بخش مراسم شوند .

[ یک شنبه 27 اسفند 1391برچسب:شهید واقعی - روستای برکوک , ] [ 12 ] [ mehdei ]

زائرین عتبات عالیات روستای برکوک  دیروز یکشنبه بیستم اسفندماه ساعت  30/9 صبح وارد فرودگاه بیرچند شدند و مورداستقبال  برکوکی مقیم بیرجند و تعدادی از اهالی روستای برکوک واقع شدند .  بعد از صرف نهار ...

برای دیدن بقیه مطالب و دیدن عکسهای بیشتر به ادامطلب بروید ...

 

 


ادامه مطلب
[ دو شنبه 21 اسفند 1391برچسب:برکوک - زائرین روستای برکوک , ] [ 10 ] [ mehdei ]
همه تا حدودی به گوششان خورده است که کرفس و آب کرفس باعث کاهش وزن می‌شود البته باید توجه کنید که اگر آب کرفس را به صورت ناشتا مصرف کنید حجم چربی بیشتری به یک‌باره از بدنتان کاسته می‌شود.
یافته‌های جدید نشان می‌دهد فلفل قرمز، عدس، لوبیا، کرفس و نخود سبز بسیار مؤثرتر از قرص‌های لاغری عمل می‌کنند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ این خوراکی‌ها را باید بیشتر در وعده ناهار صرف کنید تا بیشترین اثر لاغری را داشته باشند.

فلفل قرمز: تحقیقات اخیر پژوهشگران نشان داده فلفل قرمز به کاهش وزن کمک می‌کند البته هنگام خرید باید توجه داشته باشیم که از نوع قرمز آن خرید کنید و فلفل سیاه را در اولویت‌های بعدی قرار دهید.

عدس: بیشتر مردم بر این باورند عدس فقط برای رفع کم‌خونی بسیار سودمند است اما پژوهشگران تازگی به این نتیجه رسیده‌اند عدس به دلیل فیبر بسیار بالایی که دارد از گرسنگی جلوگیری می‌کند و در طولانی مدت سبب لاغری می‌شود.

کرفس: همه تا حدودی به گوششان خورده است که کرفس و آب کرفس باعث کاهش وزن می‌شود البته باید توجه کنید که اگر آب کرفس را به صورت ناشتا مصرف کنید حجم چربی بیشتری به یک‌باره از بدنتان کاسته می‌شود.

نخودسبز: تحقیقات زیادی نشان داده است مصرف پروتئین می‌تواند به کاهش چربی و افزایش بافت ماهیچه‌ای کمک کند که نخود فرنگی به دلیل پروتئین بسیار بالایی که دارد سوخت و ساز بدنتان را افزایش می‌دهد.

گوشت قرمز: تجربیات نشان می‌دهد زنانی که در هفته کم‌تر از 2 وعده غذایی از گوشت مصرف می‌کنند بسیار چاق‌تر از کسانی هستند که بیشتر گوشت قرمز را در وعده‌های غذایی خود قرار می‌دهند و پزشکان معتقدند گوشت قرمز به دلیل پروتئینی که دارند از افزایش اشتها جلوگیری می‌کنند و در طولانی مدت سبب لاغری نیز می‌شوند.
[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:چاقی - چربی سوز - وزن کم , ] [ 10 ] [ mehdei ]

با سلام و احترام متن زیر به ما می آموزد که در تنظیم یک وصیت نامه به چه نکاتی توجه کنیم؟ یکی از ابتکارهای متن این است که موارد اصل و ثلث مال در وصیت را جدا کرده است و پی نوشت هایی درباره مفهوم کفاره و رد مظالم دارد. این شیوه تنظیم وصیت نامه را آسان می کند. لطفا در ذیل هر برگه وصیت نامه امضا را فراموش نکنید. امضایی که نمونه آن در حساب های بانکی اصلی شما موجود باشد. ...


 

بسم الله الرحمن الرحیم

تدارک وصیت از وظایف لازم است و در تاریخ.........................توفیق الهی شامل حال اینجانب .................................. که هم اکنون ساکن ....................................


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 10 اسفند 1391برچسب:, ] [ 10 ] [ mehdei ]

 

به گزارش صراط به نقل از تبیان؛ حضرت آقا اکنون دارای 6 فرزند هستند. نام خانوادگی همسرِ معظّم له «خُجَسته» است. نام دخترانشان بُشری و هُدی، و نام فرزندان پسرشان سیّد مصطفی؛ سیّدمجتبی؛ سیّد مسعود و سیّد میثم است. دو تن از فرزندان پسر ایشان 8 سال  در ....


ادامه مطلب
[ یک شنبه 6 اسفند 1391برچسب:خامنه ای - فرزندان رهبر انقلاب, ] [ 10 ] [ mehdei ]

 

 

مرحوم مغفور شادروان حاج علی بلند ،  ساعت یک نیمه شب پنج شنبه شب ، در روستای برکوک به رحمت ایزدی پیوست .

 صبح زود جمعه جهارم اسفند ماه  با حضور تمامی  اهالی روستا مراسم تشییع و تدفین مرحوم انجام شد . نماز میت و همچنین تلقین میت توسط حجه الاسلام واقعی رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند انجام شد . روحش شاد .

این مرحوم مغفور از معتمدین و افراد خدوم روستای برکوک و همچنین از پیرغلامان حضرت ابا عبدالله الحسین ( ع ) بود که روضه خوانی و مدیحه سرایی اهل بیت علیهم السلام  را به نحو احسن در برکوک و  همچنین روستاهای اطراف انجام میداد.

 بنده به نوبه خود درگذشت این فقید سعید را تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم غفران واسعه الهی و برای بازماندگان محترم صبر و اجر جزیل مسألت دارم .    

ضمناً مراسم ختم سوم این مرحوم روز یکشنبه ششم اسفند ماه  از ساعت 10 تا 13 در محل حسینیه روستای برکوک برگزار خواهد شد .

یک عکس از این مرحوم در آلبوم عکس خود داشتم که در زیر مشاهده می فرمائید:

عکس فوق در  دی ماه سال 79 هنگام استقبال از  زائرین عتبات عالیات روستای برکوک , گرفته شده است . در ردیف جلو حاج آقای بلند ، حاج اسماعیل رضایی و آقای عباس مالک هستند که هر سه بزرکوار  مرحوم شده اند . روحشان شاد .

 

[ شنبه 5 اسفند 1391برچسب:برکوک - تسلیت , ] [ 9 ] [ mehdei ]

 در سال ۲۰۱۰، "مرکز سیاست و قانونگذاری محیط زیست" دانشگاه ییل به همراه "مرکز بین المللی شبکه اطلاعات علوم زمین" دانشگاه کلمبیا از "شاخص عملکرد زیست محیطی" (EPI) برای رده بندی کشورهای جهان که در دستیابی و تحقق "اهداف توسعه هزاره ۲۰۱۵" موفق‌تر بوده‌اند، استفاده کردند......


ادامه مطلب
[ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:سرسبز ترين - جهان, ] [ 11 ] [ mehdei ]

طبق برنامه ريزي هاي انجام شده قرار شده بود يك كاروان 30 نفره از روستاي بركوك  ،  ساعت 4 صبح چهارشنبه دوم اسفند يك سفر زيارتي  به مقصد عراق به قصد زيارت عتبات عاليات انجام شود. . هماهنگي هاي لازم در روستا هم انجام شده بود تا ساعت 7  شب سه شنبه شب همه اهالي روستاي بركوك در محل حسينيه جمع شده و مراسم خداحافظي و بدرقه زائرين عتبات عاليات انجام شود  كه متأسفانه ساعتاي 5 مطلع مي شوند پرواز  به دلايل نامعلومي لغو شده و تاريخ  دقيق پرواز جديد هنوز مشخص نشده است .  

[ پنج شنبه 3 اسفند 1391برچسب:بركوك - سفر كربلا , ] [ 11 ] [ mehdei ]
درباره وبلاگ

در این وبلاگ سعی شده تا به اخبار و اطلاعات مربوط به روستای برکوک و موضوعاتی چون : پزشکی - حقوقی - سرگرمی - تاریخی و... پرداخته شود. عزیزان بازدیدکننده از نظرات و پیشنهادات خود ما را در جهت رفع نواقص وبلاگ یاری نمایند.
آرشيو مطالب
آبان 1393
خرداد 1393 اسفند 1392 دی 1392 آذر 1392 آبان 1392 مرداد 1392 تير 1392 خرداد 1392 ارديبهشت 1392 فروردين 1392 اسفند 1391 بهمن 1391 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391 مهر 1391 شهريور 1391 مرداد 1391 تير 1391 خرداد 1391 ارديبهشت 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 340
بازدید کل : 116208
تعداد مطالب : 96
تعداد نظرات : 36
تعداد آنلاین : 1



Alternative content